reklama

Škrtám fica a vy?

Už dávno som neblogoval, prevalený krízovými starosťami v práci, ale aj vlastnou snahou o zmenu tréningu na maratón. Trošku k tomu prispelo aj obrovské znechutenie zo stavu spoločnosti, kedy som už nevládal ani „telefonovať" s naším pánom premiérom. V novinách SME som už čítal len ozaj vybrané komentáre a moje obľúbené víkendové Fórum. Nadpisy komentujúce našu SK realitu mi stačili. Ozaj ma dosť ubíjal posledný vývoj u nás. Z mojej letargie ma prebudili dve veci, posledné číslo časopisu .týždeň a posledné blogy Mateja. A ešte trošku aj nádejný závan volebných výsledkov od nášho západného suseda. Ale pekne po poriadku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Vážim si to, čo sa celkovo podarilo .týždňu a síce vybudovať na Slovensku týždenník s významom, ktorý presahuje naše hranice. Som predplatiteľ a na festivale Pohoda sa vždy teším aj na ich diskusie. Štefan Hríb a jeho nekompromisné úvodníky, často až za hranicou „normálnosti" plus jeho Lampy stoja (väčšinou) za to. Na druhej strane biznis je biznis a tak (ne)chápem reklamu na „Novú éru pod Tatrami" práve v tomto časopise ?! Ostatne nie som sám a redakcia zverejnila aj kritické ohlasy iných čitateľov. Aj tak je veľa dôvodov, že .týždeň je kvalita, ktorú beriem ako súčasť svojho života. Nehovoriac o tom, že reportéra Andreja Bána poznám osobne a fakt si ho veľmi vážim za to, čo robí !

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Posledné číslo s preškrtnutým Ficom na obálke a vynikajúcim celým obsahom ma zobudil. FAKT KLOBÚK DOLE! Vrelo odporúčam kliknúť si na web, nájdete tam vtipné a výstižné videá Antona Srholca , Shootyho, Miša Kaščáka, Veca a Stana Dančiaka. Teší ma, že pri každom z nich je počet klikov nad desať tisíc, že konečne to rezonuje medzi ľuďmi. Plus v tomto čísle je aj vynikajúci rozhovor práve s pánom Srholcom, ktorý je plný skvelých myšlienok a posolstiev. Citujem jeho odpoveď na otázku o dôležitosti týchto volieb a či máme nádej, čo sa týka budúcnosti Slovenska: „Nechcem šíriť nejaký teľací optimizmus, ale vždy je nádej. Boli aj horšie časy a dostali sme sa z toho. Pri všetkom tom negatívnom vidím v našej spoločnosti prvky obrody a hľadania novej duchovnosti, ktorá už nie je na tradičných príkazoch a zákazoch. Je tu už veľa mladých ľudí, ktorým záleží na tom, aby sme boli slobodní a odmietajú náznaky novej totality. Ja stále žijem v nádeji. A aj keby som už umrel, tak umriem v nádeji a hrdý na to, že sme urobili veľký pokrok." Rozhovor stojí za to, rozhodne si ho nenechajte ujsť!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nakoniec celý obsah od úvodníku, ktorý vysvetľuje rozhodnutie redakcie, prečo škrtli Fica až po slepé milicionárske náboje zábavného Mira v bodke Milana Lasicu je mimoriadne vydarený. Ak niekto verí, že Róbert Fico si zaslúži byť opäť premiérom, tak nech si prečíta toto číslo. Ak aj potom bude rozhodnutý dať hlas Smeru, tak nech si ešte prečíta posledné Matejove blogy, najmä tento. A potom, ak by predsa len mal záujem krúžkovať 17ku, je mi ho ľúto. Keď nič iné, tak kvôli jeho deťom a vnúčatám, samozrejme pokiaľ ich z akciovky Smer nezabezpečil do života. A ak aj materiálne, morálne nikdy!

Aby som nezostal len pri týchto slovách, prejdem aj k činom. Ráno obehnem stánky a kúpim zopár čísiel .týždňa do zásoby, aby som mal čo dať na prečítanie vo svojom blízkom okolí. Na pracovisku zriadim primeranú propagáciu škrtaniu fica a ideme na to. Proste je tu nádej, o ktorej hovorí pán Srholec. Je tu nádej, ktorú cítim z posledných Matejových blogov. Viem, samochvála smrdí, ale ja som na syna hrdý.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A na záver mám na Teba milý čitateľ môjho blogu prosbu. Nie je v tom nič osobné, ale pokiaľ sa ti chce, pomôž preklikať Mateja na výber sme.sk . Aj kvôli tomu, že sa snaží osloviť svojich rovesníkov - prvovoličov, ktorých hlasy budú potrebné v súboji s hlasmi našich ctených dôchodcov, pri všetkej úcte ku každému jednému z nich.

Proste škrtáme fica a čo vy?

Ivan Sýkora

Ivan Sýkora

Bloger 
  • Počet článkov:  144
  •  | 
  • Páči sa:  0x

mierne unavený, ale vcelku optimistický päťdesiatnik (už?!), ktorý má rád prírodu, šport, čokoládu-najnovšie aj power kávu, modrú farbu a číslo 4 a riadi sa životným krédom "Rozhodujúci je človek". A ktorý si kladie otázku ži-jem(e) zdravo? Zoznam autorových rubrík:  ži-jeme zdravoBerkat - pomocfotoreportážcesty/necestyvýplody strapatej hlavyo behu a inom športovaníPozorovania a minipríbehyrozhovorystarinky

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu